Friday, June 26, 2009

Futsal Pemuda PAS DUN Kemasik



























Bandar Baru Kerteh : Pemuda PAS Cawangan Penelex/Taman Wan Adnan Kerteh dengan kerjasama Lujnah Sukan Pemuda PAS DUN Kemasik telah menganjurkan Futsal 5 Sebelah bertempat di Samsaba Courts, Bandar Baru Kerteh. Sebanyak 21 buah pasukan yang terletak di DUN Kemasik telah menyertai pertandingan ini terdiri dari pasukan Kg. Tengah A & B, Telaga Papan, Gelugor A & B, Gong Cengal A & B, Rumah Murah A & B, Kg. Baru A & B, Kg Baru Kemasik, Kemasik Pantai A & B, Penelex A & B, Chabang A & B, Batu Putih, Bukit Pahang dan Kerteh 5&6. Johan akan memenangi hadiah wang tunai RM500, Piala Iringan dan Piala Pusingan PAS Penelex/Taman Wan Adnan sementara Naib Johan RM300 dan tempat ke3/4 sebanyak RM150.
Johan pertandingan telah dimenangi oleh pasukan Batu Putih, Naib johan pula dimenangi oleh pasukan Kg. Tengah A manakala tempat ke 3 & 4 dimenangi oleh pasukan Rumah Murah A & B. Acara penyampaian hadiah telah disempurnakan oleh Timbalan Yang Dipertua PAS Kawasan Kemaman, Ustaz Alias Abdul Hamid dan Ketua Penerangan PAS Kawasan Saudara Amri Mamat.
Pihak Penganjur pertandingan amat berpuas hati dengan sambutan yang diberikan oleh para pemuda dan mematuhi etika berpakain di sepanjang perlawanan berlangsung. Tahniah diucapkan kepada pasukan yang memenangi pertandingan dan syabas dengan semangat kesukanan menurut islam yang ditunjukkan dan dipatuhi oleh para pemain.

0 Comments:

blogger templates 3 columns | Make Money Online