Tuesday, June 9, 2009

Ayah kepada AJK Dewan Ulama PAS Kemaman Kembali Ke Rahmatullah














KG CHABANG, KERTEH : Ayah kepada Ahli Jawatankuasa Dewan Ulama PAS Kawasan Kemaman, Ustaz Mohd Yussoh telah kembali ke rahmatullah malam Ahad (24hb. Mei) di Hospital Nur Zahirah, Kuala Terengganu. Allahyarham Yussoh Awang, 72 tahun telah disahkan mengidap penyakit batuk kering. Jenazah allahyarham telah dimandi dan dikafankan oleh Tuan Haji Shuib, Iman Masjid Tengku Mizan Kerteh dan disembahyangkan oleh para pelawat yang tidak putus - putus datang menziarahi dan disemadikan di Tanah Perkuburan Islam Jalan Chabang - Kerteh pada pukul 11.00 pagi tadi.

Ramai sanak saudara dan orangramai berkunjung memberi penghormatan terakhir kepada allahyarham di Kampung Chabang, Kerteh diantaranya Timbalan Yang Dipertua PAS Kemaman yang baru terpilih, Alfadhil Ustaz Alias Abdul Hamid, Ketua Penerangan PAS Kemaman, Amri Mamat dan Ahli Jawatankuasa PAS Kemaman, Tuan Haji Othman Abdullah.

Anak allahyarham, Ustaz Mohd Yussoh mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat dalam urusan pengebumian ayahnya. Sama - samalah kita berdoa semoga roh allahyarham ditempatkan dikalangan para solihin dan syuhada. Marilah kita bersama mensedekahkan ummu kitab Alfatihah kepada allahyarham...

0 Comments:

blogger templates 3 columns | Make Money Online